اموزش تصویری overclock cpu
نوشته شده توسط : زپو

 اموزش تصویری overclock cpu


اموزش تصویری overclock cpuبرای اولین باراموزش overclock cpu جمع اوری شده به صورت کتابتوضیحات:اورکلاک یعنی افزایش فرکانس کار قطعات مختلف مانند سی پی یو یا پردازنده ، حافظه و دیگر اجزای سیستم برای دستیابی به کارایی بیش از آنچه هر یک از آنها قادر به ارایه آن هستند میباشد .
کاربرانی که قصد انجام اورکلاک را دارند بیشتر بر روی افزایش فرکانسهای قطعات اصلی سیستم مانند پردازنده، کارت گرافیک و حافظه متمرکز میشوند. انگیزههای انجام اورکلاکینگ به طور کلی در بین کاربران مختلف متفاوت است. برخی از کاربران برای افزایش کارایی سیستمهای خود اقدام به انجام اورکلاکینگ میکنند اما برخی دیگر تنها به عنوان سرگرمی و برای اینکه ببینند قادر هستند کارایی سیستمهای خود را تا چه حد بالا ببرند اقدام به این کار میکنند.

به هر دلیلی که اقدام به اورکلاک کردن قطعات مختلف کامپیوتر خود کنید، این کار دارای مزایا و معایب خاص خود خواهد بود. با استفاده از اورکلاک کردن قطعات مختلف میتوانید آنها را وادار کنید که در سرعتهایی بالاتر از آنچه برای آن طراحی شده اند به کار بپردازند.

خرید و دانلود  اموزش تصویری overclock cpu






:: برچسب‌ها: اموزش اورکلاک , اموزش اورکلاک سی پی یو , over clock , اموزش over clock , چگونه over clock کنم , over clock cpu , cpu ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: